Specialist achizitii publice

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Experienta de minimum 2 ani in domeniul Achizitiilor Publice;
    - Absolvent studii superioare cu profil tehnic;
    - Cunostinte excelente a proceselor, practicilor si principiilor de lucru in achizitii;
    - Experienta de lucru de lucru in sistemul SEAP/SICAP si alte platforme similare;
    - Stapanirea legislatiei in vigoare referitoare la achizitiile publice;
    - Cunoastrerea domeniilor: securitate, protectie la incendiu, automatizari, audio-video, IT
    - Curs de specializare in domeniul achizitiilor publice- constituie avantaj;
    - Buna cunoastere a pachetului MS Office;
    - Limba engleza nivel mediu - constituie avantaj;
    - Abilitati de comunicare si organizare, responsabilitate, punctualitate, atentie distributiva, initiativa;
    - Meticulozitate, atentie la detaliu, acuratete si lucru eficient in echipa;
    - Atitudine pozitiva, orientata spre obiective;
    - Dorinta de a incheia o colaborare pe termen lung.

    Responsabilitati

    - Identificarea anunturilor publicate in platformele electronice;
    - Efectuarea analizelor preliminare si propunerea de participare;
    - Asigurarea ca societatea indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
    - Identificarea produselor din caietele de sarcini si colaborarea cu departamentele implicate pentru realizarea ofertei tehnico-financiare;
    - Numirea expertilor solicitati in cadrul documentatiilor de atribuire si pregatirea actelor necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
    - Crearea documentelor aferente derularii licitatiilor si solicitarea eventualelor clarificari;
    - Completarea rubricilor in platformele electronice solicitate de autoritatea contractanta;
    - Incadrarea in termenele afisate si actualizarea bazei de date;
    - Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente;
    - Cunoasterea foarte buna a domeniului de activitate al companiei.