intern Plata Medici

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile intern Plata Medici active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Internship
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - ai studii universitare finalizate sau in curs (anii 1-3, sau master);

    - ai atentie mare la detalii si abilitati de munca in echipa;

    - dorinta de invatare, automotivare si implicare, precum si abilitati bune de organizare;

    - bune abilitati de prioritizare a sarcinilor si atitudine pozitiva/deschisa;

    - cunostinte merdii de MsOffice-Excel;

    Responsabilitati

    Noul intern se va ocupa de:

    -monitorizarea si controlul documentelor din dosare;

    -arhivarea fizica a documentelor in dosare, conform procedurii;

    -redactarea adeverintelor solicitate de medicii colaboratori pentru diverse situatii;

    -introducerea si administrarea documentelor in arhiva DMS, cu respectarea fluxurilor;

    -acuratetea datelor introduse in sistem - receptionarea si inregistrarea facturilor in sistem;

    -transmiterea facturilor originale si a anexelor acestora catre sediul central cu respectarea termenelor companiei;

    -situatiile aparute cu privire la plata facturilor si raspunde sesizarilor medicilor colaboratori;