Help Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Help Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.01.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    - Studii superioare – IT;
    - Experienta in acordarea de suport tehnic IT;
    - Atitudine indreptata spre prioritizarea si rezolvarea problemelor raportate de catre utilizatori; capacitate de analiza si solutionare rapida, lucru cu deadline-uri stranse;
    - Cunostinte avansate de instalare, intretinere, best practices pentru sistemele de operare si aplicatiile de pe statiile de lucru;
    - Cunostinte de baza - Windows, Active Directory, Exchange;
    - Cunostinte avansate privind pachetul Microsoft Office;
    - Cunostinte avansate in solutionarea problemelor de hardware si de retea;
    - Buna cunoastere a limbii engleze – scris si conversational;
    - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    - Atitudine pozitiva, acuratete.

    Responsabilitati

    - Asigura suport de nivel 1 pentru orice problema de functionalitate a echipamentelor IT si a aplicatiilor bancare;
    - Asigura administrarea conturilor de utilizatori in aplicatiile bancare;
    - Asigura suport pentru instalarea si configurarea aplicatiilor precum si a profilelor de utilizator pe statiile de lucru;
    - Asigura solutionarea problemelor hardware si/sau software care apar pe statiile de lucru; determina sursa problemelor si sfatuieste utilizatorii cu privire la actiunile pe care trebuie sa le intreprinda;
    - Instaleaza la distanta echipamente periferice: imprimante, multifunctionale, scanner;
    - Urmareste solicitarile utilizatorilor (venite prin aplicatie, mail si/sau telefon), stabileste prioritatea acestora si asigura solutionarea acestora in functie de prioritate;
    - Asigura legatura intre utilizatori si alte departamente ale bancii, in vederea solutionarii problemelor aparute;
    - Disponibilitate pentru a lucra in ture precum si in weekend (prin rotatie).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (273)