Key Account B2B

Angajator: HR Gold
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.

    Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.

    Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.

    Cerinte

    - Experienta in vanzari B2B de minimum 2 ani;
    - Experienta de vanzare in industria mobilei/constructii/arhitectura/produse intretinere piatra naturala/industria mobilei/industria chimica, poate reprezenta un avantaj;
    - Abilitati de negociere/ curs sau training de vanzari, reprezinta un avantaj;
    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunostinte MS Office;
    - Experienta in publicitate si promovare reprezinta un avantaj;
    - Bune abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    - Intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
    - Identificarea de canale inovative de promovare si abordare clienti;
    - Analiza potentialilor clienti existenti in baza de date si identificarea de noi potentiali clienti;
    - Contactarea acestora cu scopul initial de a prezanta serviciile oferite si de a stabili intalniri;
    - Identificarea nevoilor si obiectivelor acestora in concordanta cu serviciile oferite;
    - Identificarea solutiei optime pentru fiecare client si personalizarea ofertelor;
    - Generarea de noi oportunitati de vanzare;
    - Intalniri si negocieri cu potentialii clienti;
    - Dezvoltarea unui portofoliu de clienti.