Coffee Specialist - Mall Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Coffee Specialist - Mall Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
    Spirit intreprinzator;
    Punctualitate și disciplina la locul de munca;
    Atentie mare la detalii;
    Experienta in retail pentru un brand de top reprezinta un mare avantaj.

    Responsabilitati

    Intampinarea clientilor magazinului și identificarea dorintelor acestora;
    Oferirea de consultanta atat membrilor Clubului, cat si potentialilor membri, cu privire la produsele si serviciile la cele mai inalte standarde de calitate;
    Initierea membrilor Clubului in arta degustarii cafelei;
    Asigurarea in permanenta a curateniei magazinului (echipamentele adecvate, asezate in ordine, prezentate in mod corespunzator);
    Alimentarea zilnica a vitrinelor cu capsule, aparate și accesorii;
    Gestionarea casei de marcat; actualizarea situației în Excel și corectarea erorilor înregistrate în casa de marcat;

    Alte informatii


    Salariu peste medie, bonus lunar , tichete masa, asigurare medicala si de viata.