RECEPTIONER/A

Angajator: Sanador
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Sanador este o companie cu capital 100% romanesc, care furnizeaza intreaga gama de servicii medicale.

    Infiintata in 2001 Sanador a avut o dezvoltare continua, exclusiv organica, fara nici o achizitie.

    In anul 2011 Sanador a inaugurat cel mai mare spital privat generalist din Romania, cu 402 paturi si 10 sali de operatie, avand una dintre cele mai performante sectii de terapie intensiva adulti si neonatologie.

    In tot acest timp, Sanador a atras unii dintre cei mai performanti medici si personal mediu de inalt profesionalism, reusind sa atinga performante deosebite, chiar si premiere medicale in Romania. Mizand foarte mult pe resursa umana, Sanador a dezvoltat permanent procesul de recrutare, atragand oameni care sa se simta mandri ca fac parte din aceasta companie.

    Cerinte


    Candidatul ideal

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil?
    Iti place sa relationezi?
    Crezi ca detii abilitati de gestionare a situatiilor noi?

    Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.
    Candidatul ideal:
    - Studii medii/superioare finalizate
    - Cunostinte MS Office
    - Cunostinte limba engleza – nivel mediu
    - Abilitati de comunicare si relationare pacient;
    - Persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor;
    - Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta;
    - Experienta min. 1 an in receptie/secretariat - constituie avantaj experienta in clinica sau cabinet medical;
    - Dorinta de implicare intr-un mediu de inalt profesionalism;
    - Disponibilitate de lucru in ture de zi/noapte.

    Responsabilitati

    Descrierea postului:

    - Intampina, informeaza, programeaza si indruma pacientii in clinica/spital;
    - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare a rezultatelor;
    - Inregistreaza informatiile personale ale pacientilor in baza de date conform cu datele din actul de identitate prezentat;
    - Efectueaza (re)programarile si confirmarile consultatiilor/investigatiilor clinice/de laborator;
    - Inregistreaza investigatiile efectuate catre fiecare pacient;
    - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale efectuate si elibereaza facturi/chitante;
    - Preia apelurile telefonice transferate catre receptie, furnizeaza informatii telefonic, transfera apelurile receptionate catre departamentele specializate;
    - Depune toate eforturile pentru rezolvarea eficienta a situatiilor limita.

    Alte informatii

    Oferta beneficii:
    - Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masa)
    - Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
    - Program flexibil;
    - Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor;
    - Traininguri periodice;
    - Abonament medical, pachet special pentru angajati;
    - Posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniu.