Senior Buyer (Key User SAP)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Senior Buyer (Key User SAP) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    -Studii universitare/masterale;
    -Minim 5 ani de experienta de lucru in domeniul achizitiilor, intr-o organizatie multinationala;
    -Experienta in SAP cu modulele de MM si Purchasing (eg: setare furnizori in sistem, detalii materiale);
    -Experienta anterioara in implementare si integrare procese intr-un sistem ERP ( SAP- constituie un avantaj);
    -Limba engleza la nivel avansat;
    -Cunostinte avansate de operare calculator: Excel, Word, PowerPoint;
    -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
    -Orientare catre rezolvarea problemelor;

    Responsabilitati

    -Implementeaza si mentine o politica de aprovizionare de calitate si eficienta din punct de vedere al costurilor de achizitie;
    -Monitorizeaza procesul de achizitie a materialelor directe si indirecte si a serviciilor, asigurand eficienta costului si mentinerea standardelor de calitate;
    -Planifica, organizeaza si urmareste activitatile de achizitie, conform specificatiilor si detaliilor referitoare la produse necesare a fi achizitionate, analizeaza si compara oferte, selecteaza furnizorii, gestioneaza negocierile, defineste conditiile contractuale;
    -Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori;
    -Mentine o baza de date adecvata si actualizata a furnizorilor cu scopul de a monitoriza nivelurile de preturi, activitatile si istoria fiecarui furnizor, intocmeste si trimite spre aprobare lista de furnizori centralizata, initiaza procesul de evaluare anuala a furnizorilor interni;
    -Dezvolta si implementeaza strategii de optimizare a costurilor in colaborare cu departamentele responsabile si furnizorii agreati;
    -Analizeaza, proiecteaza si testeaza in sistem procesul de achizitie de materiale si servicii;
    -Se asigura de respectarea procedurilor interne legate de procesul de achizitie;

    Alte informatii

    Va oferim:

    Un mediu de lucru placut, dinamic si profesionist;
    Pachet salarial competitiv, ce include programe de sanatate si wellness;
    Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    Stabilitate;
    Mediu de lucru multinational;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (24)