Specialist gestiune spatiu vânzare (planograme) - 107253

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist gestiune spatiu vânzare (planograme) - 107253 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    - Analitic și comunicativ? Ai putea fi colegul perfect pentru postul de Specialist gestiune spatiu vânzare in Sediul central.
    - Pentru a avea succes în acest rol este nevoie de:
    - Abilități analitice și de comunicare bine dezvoltate
    - O abordare pro-activă a sarcinilor și proiectelor zilnice
    - Gândire orientată spre soluții și rezultate
    - Diplomă universitară
    - Cunoașterea limbii engleze
    - Cunoștințe operare PC (MS Office - Excel, PowerPoint, etc.

    Responsabilitati

    Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
    - Pregătirea informațiilor și materialelor necesare pentru crearea planogramelor;
    - Actualizarea planogramelor în mod constant în conformitate cu principiile de merchandising, fiecare format de magazin și spațiul de raft alocat
    - Analiza și transmiterea informațiilor, în mod clar și transparent, respectând termenele limită
    - Implementarea strategiilor internaționale și naționale de management al spațiului
    - Dezvoltarea de analize de productivitate în managementul spațiului
    - Cooperarea cu departamentul Operațional in aspecte de layout si designul raftului
    - Gestionarea relației cu managerii comerciali din magazine in vederea implementarii planogramelor la nivel de magazine
    - Cooperarea cu departamentul Management Ofertă pentru maximizarea indicatorilor de performanță

    Alte informatii

    Ce vei găsi la noi:
    - Un mediu prietenos unde se pune accentul pe echilibrarea dintre viața profesională și cea personală;
    - Stabilitate și colegi profesioniști;
    - Short Friday

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (43)