Customer support - limba romana

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Clientul nostru este liderul pietei in domeniul serviciilor pentru Calitatea Vietii. In acest moment suntem in cautarea unui Helpline Operator, care sa se alature echipei de suport.
    Daca te consideri o persoana comunicativa, cu spirit de echipa si pasionata de interactiunea cu oamenii, hai sa ne cunoastem!

    Ce vei face:

    - vei solutiona solicitarile diverse primite din partea clientilor telefonic, pe mail sau chat;
    - vei solutiona eficient reclamatiile primite din partea clientilor;
    - vei oferi suport colegilor din alte departamente, in perioadele de volum.

    Responsabilitati

    Ce iti oferim?

    - pachet de beneficii atractiv;
    - oportunitati de dezvoltare in cariera;
    - program L-V 09:00-18:00;
    - echipa tanara si dinamica.