Administrative Supervisor (Dragomiresti)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Administrative Supervisor (Dragomiresti) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2019 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
-studii superioare;
-experienta in coordonarea activitatii logistice/operationale in cadrul unui depozit;
-cunostinte avansate utilizare MS Office (Word, Excel);
-cunostinte limba engleza - nivel cel putin mediu;
-gandire strategica;
-excelente abilitati de comunicare si leadership
-Coordoneaza eficient echipa din subordine in scopul atingerii indicatorilor de performanta stabiliti;
-Supervizeaza inregistrarea in sistemul informatic a miscarilor de marfuri din depozit, precum si fluxul si arhivarea documentelor; e responsabil de acuratetea evidentelor;
-Coordoneaza si se asigura de buna desfasurare a inventarelor;
-Monitorizeaza reconcilierile de stocuri, centralizand informatiile aferente si intocmind rapoarte si analize legate de anomalii ale acestora;
-Transmite rapoarte privind stocurile si/sau documentatia corespunzatoare catre client, in conformitate cu dispozitiile superiorului ierarhic;
-Monitorizeaza si se implica in solutionarea reclamatiilor primite de la client, in limita ariei sale de responsabilitate;
-Se asigura de utilizarea corespunzatoare a bunurilor incredintate personalului din subordine (unelte, produse, instrumente, materiale, echipamente de lucru);
-Participa in procesul de recrutare, controleaza si evalueaza rezultatele activitatii subordonatilor sai, tine evidenta timpului lucrat, asigura circulatia adecvata a informatiilor catre echipa pe care o coordoneaza;
-Se asigura ca se pastreaza curatenia in incinta in care isi desfasoara activitatea.
Program lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:15
Transfer la sediul companiei de la statia de metrou Preciziei
Salariu de baza + bonus performanta
Alte beneficii: prime, cadouri aniversare, tichete de masa 15 RON, 24 zile de concediu.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administrative Assistant Hybrid | |
Field Service Supervisor Aplica fara CV | |
Junior Purchasing Analyst - Promotii Food (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (22) |
Raporteaza eroarea la