Redactor online

Angajator: Universul Juridic
Domeniu:
  • Juridic
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Poziția pe care editura o ocupă în acest moment pe piața de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înființare: respect, seriozitate în relațiile cu colaboratorii noștri și dorința de a dezvolta în permanență editura.

    Cerinte

    – Absolvent al Facultății de Drept;
    – Foarte bun cunoscător al limbii române;
    – Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
    – Capacitate de planificare a activităților curente;
    – Capabil să se adapteze rapid la situații noi;
    – Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), navigare internet;
    – Utilizarea platformei Wordpress ori înțelegerea limbajului HTML constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    – Monitorizarea modificărilor legislative;
    – Monitorizarea zilnică a site-urilor de profil (Monitorul Oficial, CCR, ÎCCJ, Guvernul, Camera Deputaților, Președinția, MJ, MFP etc.), în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare.
    – Selectarea știrilor pentru publicare;
    – Utilizarea programelor legislative în vederea conceperii știrilor, dar și pentru activitatea de cercetare și documentare;
    – Analiză, sinteză, corectură – punctuație, gramatică;
    – Verifică articole, știri, editoriale, opinii ori interviuri și contribuie la realizarea lor;
    – Contribuie activ la îmbunătățirea și dezvoltarea conținutului portalului.

    Alte informatii

    Ce oferim
    – Încurajăm dezvoltarea personală, profesională și interprofesională;
    – Posibilitatea specializării într-un domeniu nou și în continuă dezvoltare ce îmbină domeniile juridic și online;
    – Mediu plăcut de lucru;
    - Evenimente în echipă, team-building-uri şi petreceri anuale;
    - Oportunitatea de a-ţi dezvolta o carieră în mediul juridic;
    – Fructe la birou săptămânal;
    – Venit lunar atractiv, în funcție de competențele dovedite şi de rezultate.
    - Spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni.

    Tipul jobului: Full-time (08:30-17:30, pauză de masă de o oră), 1 post disponibil pentru București.

    Ne rezervăm dreptul de a răspunde doar candidaților selectați.

    Disclaimer:

    Stimate candidat,
    Dorim să vă aducem la cunoștință că, începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (GDPR) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. În acest context, compania noastră se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea datelor personale.
    Dacă în urma lecturării prezentei politici ne transmiteți datele dvs (sub forma unui Curriculum Vitae) printr-unul dintre multiplele canale puse la dispoziție, înseamnă că ați fost informat în baza art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016, că vom colecta și prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, număr de telefon, adresă de domiciliu, etc.) cu scopul desfășurării procesului de recrutare și selecție inițiat de către reprezentanții companiei și că v-ați acordat consimțământul pentru acestea.
    Subliniem faptul că vom utiliza aceste date numai în scopul pentru care au fost solicitate, respectiv pentru finalizarea procesului de recrutare. În acest sens, pe baza datelor și informațiilor pe care ni le furnizați în mod benevol și pentru care avem acordul dvs de analiză, urmărim să determinăm dacă sunteți sau nu un candidat potrivit pentru posturile vacante din cadrul companiei, precum și pentru a vă contacta cu o propunere, în vederea stabilirii unui interviu sau cu scopul de a vă solicita / furniza informații suplimentare legate de oferta noastră. Menționăm că nu vom furniza niciunei terțe părți informațiile puse la dispoziție de dvs, cu excepțiile prevăzute de dispozițiile legale.
    În cadrul companiei noastre recrutarea se realizează intern și prin urmare informația nu părăsește limitele fizice și digitale ale acesteia. În interiorul companiei, persoanele expuse la aceste date sunt membrii departamentului de resurse umane (responsabili ai zonei de recrutare); managerii departamentelor cu locuri de muncă vacante, din cadrul companiei, persoane ce joacă rol de factor de analiză și decizie în procesul de recrutare. Ca măsură de protecție, întreg personalul implicat în acest proces este instruit corespunzător în materie de protecţia datelor şi înţelege riscul compromiterii.
    De asemenea, este foarte important pentru noi ca dvs să cunoașteți faptul că aveți în orice moment dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a solicita ștergerea datelor și dreptul de opoziție.
    Pentru oricare din motivele de mai sus precum și pentru a vă exercita drepturile garantate de legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă rugăm să vă adresați responsabilului pe partea de protecție a datelor din cadrul companiei noastre.