IT Support (Helpdesk)

Employer: Federal-Mogul Motorparts
Domain:
  • Engineering
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 13.11.2019

    Responsabilitati:

    • Mentine in cadrul locatiei standardele corespunzatoare Infrastructurii, precum si Sistemului Informatic de lucru, intr-un mod riguros;
    • Se asigura ca orice probleme legate de Procedurile Standard sunt raportate catre grupul detinator al corporatiei;
    • Se asigura ca Protectia anti-Virus precum si gestionarea Patch-urilor este mentinuta corespunzator in locatie/locatii;
    • Documenteaza exact si corespunzator pentru locatia/locatiile pentru care este responsabil gestionarea bunurilor folosite (hardware), precum si a licentelor software;
    • Se asigura ca sunt dezvoltate, testate si mentinute in conformitate cu standardele companiei planurile pentru recuperare de date in situatii de urgenta (Disaster Recovery);
    • Asigura monitorizarea bunei functionalitati a Server-ului, precum si gestionarea sa in conformitate cu standardele companiei;
    • Asigura completarea in mod corect a copiilor de rezerva (backup-uri);
    • Colaboreaza cu alti membri ai departamentului IT in vederea asigurarii suportului la fiecare locatie pentru desfasurarea de audit intern/extern;
    • Gestioneaza si mentine imprimantele in locatiile corespunzatoare;
    • Asigura gestionarea si mentenanta camerelor de server in conformitate cu politicile standard ale companiei;
    • Asista in gestionarea proiectelor la locatie, in functie de cerinte;
    • Asista Coordonatorul Suport IT in asigurarea si mentinerea unei abordari de lucru riguroase;
    • Identifica si initiaza forme de rezolvare corespunzatoare a problemelor intampinate de utilizatori in folosirea calculatoarelor, laptopurilor si statiilor de lucru;
    • Comunica utilizatorilor politicile si procedurile IT si le ofera training;
    • Asista in solutionarea problemelor intampinate de utilizatorii care lucreaza de la distanta (remote);
    • Centralizeaza in mod exact problemele intalnite precum si rezolvarile lor in centrul de asistenta standardizat / in aplicatia de support;
    • Colaboreaza cu alti membri ai departamentului IT in vederea asigurarii respectarii cu strictete a standardelor prevazute de legea Sarbanes-Oxley (SOX);

      Cerinte
    • Licentiat/a in Infomatica, Sisteme Informationale sau oricare alte domenii de studiu in stransa legatura cu acestea;
    • Orice certificare in tehnologie Microsoft sau in retelistica (Networking) constituie avantaj.
    • Experienta 2-3 ani in lucrul cu elemente PC hardware, sisteme de operare si aplicatii software pentru spatii de birou;
    • Constituie un plus cunostinte de lucru cu Microsoft Active Directory, SCCM, Microsoft Outlook;
    • Cunostinte de lucru in mai multe domenii de arhitectura tehnica (tehnologii, date etc.).
    • Nivel avansat de utilizare a limbii engleze (vorbit si scris);
    • Abilitati solide inter-personale;
    • Candidatii trebuie sa aiba abilitatea de a gestiona prioritati multiple, simultant;
    • Abordare disciplinata si implicare activa in livrarea in conformitate cu SLA-urile;
    • Abordare analtica riguroasa in rezolvarea problemelor precum si in dezvoltarea solutiilor de prevenire;
    • Dorinta de a adera la un model global de procese standard;
    • Abilitatea de a lucra ca parte din echipa, ai carei membri sunt localizati in diverse colturi ale lumii;
    • Proactiv, cu abilitatea de a rezolva probleme si de a livra rezultate in mod independent