IT Support (Helpdesk)

This job is no longer active!

View all jobs Federal-Mogul Motorparts active


View all jobs IT Support (Helpdesk) active on Hipo.ro

View all jobs Engineering active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs IT Software active on Hipo.ro


Employer: Federal-Mogul Motorparts
Domain:
  • Engineering
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 27.01.2020

    Responsabilitati:

    • Mentine in cadrul locatiei standardele corespunzatoare Infrastructurii, precum si Sistemului Informatic de lucru, intr-un mod riguros;
    • Se asigura ca orice probleme legate de Procedurile Standard sunt raportate catre grupul detinator al corporatiei;
    • Se asigura ca Protectia anti-Virus precum si gestionarea Patch-urilor este mentinuta corespunzator in locatie/locatii;
    • Documenteaza exact si corespunzator pentru locatia/locatiile pentru care este responsabil gestionarea bunurilor folosite (hardware), precum si a licentelor software;
    • Se asigura ca sunt dezvoltate, testate si mentinute in conformitate cu standardele companiei planurile pentru recuperare de date in situatii de urgenta (Disaster Recovery);
    • Asigura monitorizarea bunei functionalitati a Server-ului, precum si gestionarea sa in conformitate cu standardele companiei;
    • Asigura completarea in mod corect a copiilor de rezerva (backup-uri);
    • Colaboreaza cu alti membri ai departamentului IT in vederea asigurarii suportului la fiecare locatie pentru desfasurarea de audit intern/extern;
    • Gestioneaza si mentine imprimantele in locatiile corespunzatoare;
    • Asigura gestionarea si mentenanta camerelor de server in conformitate cu politicile standard ale companiei;
    • Asista in gestionarea proiectelor la locatie, in functie de cerinte;
    • Asista Coordonatorul Suport IT in asigurarea si mentinerea unei abordari de lucru riguroase;
    • Identifica si initiaza forme de rezolvare corespunzatoare a problemelor intampinate de utilizatori in folosirea calculatoarelor, laptopurilor si statiilor de lucru;
    • Comunica utilizatorilor politicile si procedurile IT si le ofera training;
    • Asista in solutionarea problemelor intampinate de utilizatorii care lucreaza de la distanta (remote);
    • Centralizeaza in mod exact problemele intalnite precum si rezolvarile lor in centrul de asistenta standardizat / in aplicatia de support;
    • Colaboreaza cu alti membri ai departamentului IT in vederea asigurarii respectarii cu strictete a standardelor prevazute de legea Sarbanes-Oxley (SOX);

      Cerinte
    • Licentiat/a in Infomatica, Sisteme Informationale sau oricare alte domenii de studiu in stransa legatura cu acestea;
    • Orice certificare in tehnologie Microsoft sau in retelistica (Networking) constituie avantaj.
    • Experienta 2-3 ani in lucrul cu elemente PC hardware, sisteme de operare si aplicatii software pentru spatii de birou;
    • Constituie un plus cunostinte de lucru cu Microsoft Active Directory, SCCM, Microsoft Outlook;
    • Cunostinte de lucru in mai multe domenii de arhitectura tehnica (tehnologii, date etc.).
    • Nivel avansat de utilizare a limbii engleze (vorbit si scris);
    • Abilitati solide inter-personale;
    • Candidatii trebuie sa aiba abilitatea de a gestiona prioritati multiple, simultant;
    • Abordare disciplinata si implicare activa in livrarea in conformitate cu SLA-urile;
    • Abordare analtica riguroasa in rezolvarea problemelor precum si in dezvoltarea solutiilor de prevenire;
    • Dorinta de a adera la un model global de procese standard;
    • Abilitatea de a lucra ca parte din echipa, ai carei membri sunt localizati in diverse colturi ale lumii;
    • Proactiv, cu abilitatea de a rezolva probleme si de a livra rezultate in mod independent