Manager de Proiect E-commerce

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Manager de Proiect E-commerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite
    • Cunoaște limba engleză la nivel avansat
    • Experiență de minim 2 ani în managementul de proiect cu echipe funcționale transversale sau în utilizarea metodologiilor de gestionare a proiectelor IT
    • Experiență cu MS Office, Adobe Suite, Jira, metodologia Agile
    • Cunoștințe tehnice și înțelegerea tehnologiilor web de bază (HTML, CSS, PHP, , SQL)
    • Cunoștințe de mapare a proceselor în diagrame de proces
    • Cunoștințe specifice managementului de proiecte
    • Fire analitică, inițiativă, perseverență, pragmatism
    • Abilități de multi-tasking și de adaptare într-un mediu în transformare
    • Abilități excelente de comunicare și de relaționare în echipe cross-funcționale
    • Abilități de planificare și orientare către rezultate
    • Capacitate de a asculta și a întelege corect nevoile de business
    • Reprezintă un avantaj certificări / cursuri în project management

    Responsabilitati

    • Planifică și dezvoltă proiectele de ecommerce și digital actualizate și adaptate nevoilor de business ale companiei
    • Propune îmbunătățiri, coordonează și implementează noi funcționalități din punct de vedere tehnic și operațional pentru departamanetul de ecommerce și digital
    • Are rol de analist de business pentru proiectele din zona ecommerce și digital: colectează specificații de business, dezvoltă specificațiile de sistem, participă în faza de design în colaborarea cu echipele IT și partenerii externi, asigură testarea funcționalităților noi și dezvoltarea documentației pentru utilizatori
    • Propune pentru dezvoltatorii de sistem implementarea de specificații tehnice (cele mai bune practici, coerență cu standardele de piață) și menține legătura cu aceștia pentru rezolvarea problemelor tehnice
    • Detaliază caracteristicile selectate sub forma solicitată de parteneri, adaptate la timpul de implementare prevăzut
    • Are o bună înțelegere a ciclurilor de viață ale dezvoltării de software, bune practici pentru gestionarea riscurilor și managementului calității
    • Oferă suport tehnic și expertiză cu privire la sistemele ecommerce și digital, în funcție de cerințele/nevoile utilizatorilor
    • Evaluează calitatea lansărilor anterioare și lansarea curentă în producție, verifică noua versiune pentru probleme de regresie.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>