Specialist Financiar Senior

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2020
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a fost infiintata in anul 1992, fiind una dintre primele companii de resurse umane din Romania. Compania a inceput prin a oferi servicii de executive search si s-a dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania.
    Ulterior, in portofoliul nostru au fost adaugate servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.
    BIA HR este unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, de aceea suntem alaturi de managerii de HR de peste doua decenii. Astfel, de mai bine de 25 de ani, partenerii nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate care au ales sa lucreze cu noi, au beneficiat de cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si de beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.
    Din momentul intrarii in vigoare a GDPR-ului, BIA a luat toate masurile necesare pentru a asigura respectarea noilor standarde privind protectia datelor si continua sa trateze cu un interes crescut acest aspect. In acest sens investim constant in cresterea nivelului de securitate a sistemelor de prelucrare date si in instruirea propriilor angajati. Pe langa aspectul legal implicat, acest demers a presupus implementarea de masuri tehnice suplimentare in vederea protectiei datelor, dar si o eficienta operationala mai mare. Respectarea GDPR-ului a crescut increderea si loialitatea partenerilor nostri si a adus satisfactie propriilor angajati.

    Cerinte

    BIA HR este in cautarea unui Specialist Financiar Senior, pozitie deschisa in cadrul in cadrul unei companii multinationale din domeniul retail.

    Cerinte:

    - Studii superioare finalizate in contabilitate/finante;
    - Experienta profesionala in domeniu (retail/FMCG);
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Cunostinte PC: Windows, pachetul Ms Office;
    - Persoana multitasking si organizata;

    Responsabilitati

    -Organizeaza bugetele financiare si planurile de finantare;
    -Analizeaza bugetele si stadiul de evolutie a punerii in aplicare a programului si le raporteaza;
    -Verifica toate operatiunile de plata, controleaza costurile;
    -Verifica salariile personalului si supravegheaza plata salariilor catre personal;
    -Completeaza inchiderile lunare si le raporteaza;
    -Planifica justificarea declaratiei fiscale pentru a asigura conformitatea fiscala si motiveaza sarcina fiscala;
    -Pune in aplicare sistemul de administrare financiara, supravegheaza punerea in aplicare a sistemului pentru a asigura securitatea activelor companiei;
    -Participa la toate activitatile operationale si la negocierea contractelor de activitate economica si comerciala importante;

    Alte informatii

    - Pachet salarial motivant;
    - Activitati desfasurata in cadrul unei companii multinationale;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BIA Human Resource Management Services. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BIA Human Resource Management Services >>