Referent Admin&Payroll
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Cargo Partner Expeditii active.Vezi toate job-urile Referent Admin&Payroll active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Cargo Partner Expeditii |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.11.2019 |
Remote work: | On-site |
cargo-partner is a leading multinational freight forwarder and integrated logistics provider with particular strength in intercontinental transport solutions. Based in Austria, cargo-partner is present in over 30 countries with more than 3000 employees and continues to grow and expand across the world.
Our employees are highly motivated professionals from many different nations with diverse cultural backgrounds who share a common passion for their work, excellent communication skills and a strong entrepreneurial approach.
We offer an interesting career kick-start for talented people without experience as well as a rewarding opportunity for accomplished logistics and business professionals. We believe in establishing long-term relationships and investing in the continuous development of our employees.
Atestat Inspector Resurse Umane/Salarizare(cunostinte temeinice de legislatia muncii)
Studii superioare finalizate;
Cunoastere limba engleza (minimum B2);
Cunostinte medii pachet Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint);
Atenție la detalii și responsabilitate;
Bune abilități de comunicare si organizare
Proactivitate,implicare.
Capacitatea de a lucra individual
Disciplina,seriozitate,respectarea cu rigurozitate a termenelor limita.
Intocmirea contractelor individuale de munca si a documentelor privind modificarea si incetarea contractelor individuale de munca, decizii de incetare, suspendare etc
Arhivarea electronica si fizica a dosarelor de personal si intretinerea permanenta a bazei de date
Asigura mentinerea relatiei cu clinica responsabila de medicina muncii si si cu furnizorul de protectia muncii;
Asigura relatia cu furnizorul extern de Admin si Payroll , intermediaza solicitarile angajatilor si pune la dispozitia acestora documentele necesare(adeverinte de toate tipurile precum si alte documente solicitate);
Tine evidenta prezentei la lucru;
Tine evidenta concediilor medicale, a invoirilor, a concediilor de odihna;
Gestioneaza fluxul de transmitere a dosarelor de concedii medicale catre FNUASS;
Gestioneaza situatia popririlor;
Pune la dispozitia managerului de HR diverse rapoarte solicitate pe baza informatiilor de Payroll;
Comunicarea catre Agentia Pentru Ocuparea Fortei de Munca a tuturor locurilor de munca vacante;
Colaborare stransa cu Departamentul de Contabilitate
Beneficii:
Venit salarial pe masura experientei
Tichete de masa
Telefon de serviciu
Program flexibil conform Regulamentului Intern
Sediu modern in cladire de birouri tip business cu toate facilitatile incluse
Echipa tanara si atmosfera placuta de lucru
Posibilitatea efectuarii de training-uri anuale in functie de necesitati
Dezvoltare profesionala garantata
Reduceri prin 7Card
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Training Analyst with French- CDD 1 year BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la