Asistent Controlling

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile dm drogerie markt active.


Vezi toate job-urile Asistent Controlling active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: dm drogerie markt
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 15.01.2020
    Scurta descriere a companiei

    La dm acţionăm ca un colectiv în comunitate

    dm drogerie markt sprijină şi încurajează dezvoltarea continuă a angajaţilor, atât pe plan profesional, cât şi pe cel personal.

    În centrul tuturor activităţilor noastre este omul. Combinarea muncii cu învăţarea este un principiu general în activitatea companiei.

    Provocarea noastră permanentă este modelarea unei organizaţii prin care să înnobilăm cerinţele clienţilor noştri și să oferim oamenilor cu care colaborăm posibilităţi de dezvoltare continuă.

    Organizăm Workshop-uri și școlarizări atât în țară, cât și în străinătate care dau posibilitatea creșterii și dezvoltării personale, cât și profesionale.

    Printre altele, dorim să oferim angajaţilor posibilitatea:

    de a învăţa unii de la alţii;
    de a se cunoaşte reciproc;
    de a recunoaşte individualitatea celuilalt.
    Fiind într-o continuă expansiune, avem periodic poziții disponibile în unul din departamentele noastre:

    Vânzări;
    Expansiune;
    Marketing și Achiziții;
    Logistică;
    Controlling și Financiar;
    IT;
    Administrare și Dezvoltare Personal.

    Cerinte

    • Studii de specialitate încheiate – economist cu studii superioare de preferat contabilitate si/sau analiza financiara
    • Cunoştinţe operare calculator (MS-Office)
    • Foarte bune abilități de organizare și planificare, abilități de comunicare, curiozitate profesională, gândire analitică, spirit de inițiativă, atenție la detalii
    • Abilitatea de a înțelege fluxurile de business specifice activităților de comerț
    • Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenţă
    • Cunoaşterea SAP constituie avantaj
    • Experienţa profesională de cel putin 1 an în retail constituie avantaj
    • Cunoştinţe de limbă germană constituie avantaj

    Responsabilitati

    • Participă la întocmirea lunară a contului de profit și pierdere, precum și a analizelor pe venituri ș¬i cheltuieli
    • Ajută la definirea și gestionarea proceselor interne
    • Participă la întocmirea, urmărirea și actualizarea proceselor de planificare pe termen mediu și lung
    • Analiza rezultatelor financiare, în vederea explicării deviațiilor semnificative față de buget
    • Analiza lunară a principalilor indicatori de performanță
    • Pregătirea, verificarea și transmiterea lunară a rapoartelor pe stocuri, mișcări care au loc in filiale și depozit, in vederea optimizării proceselor existente
    • Oferă sprijin managementului prin punerea la dispoziție a rapoartelor și a informațiilor necesare
    • Oferă sprijin în elaborarea proiectelor naționale și internaționale din cadrul departamentului

    Alte informatii

    Oferim:
    • Ambianţă plăcută într-o echipă tânără şi dinamică
    • Oportunitatea dezvoltării pe plan profesional
    • Școlarizare
    • Pachet salarial atractiv
    • Bonuri de masă
    • Asigurare medicală privată
    • Zile de concediu în plus în funcție de vechimea în companie