Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cushman & Wakefield Echinox active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Cushman & Wakefield Echinox
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2019
    Remote work: On-site

    PREGATIREA SI EXPERIENTA: Studii: -absolvent al unei forme de invatamand superioare/in curs de absolvire a unei forme de invatamant superioare.

    Aptitudini: - gandire logica, memorie;

    - cunoasterea limbii engleze; - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; - sincer, comunicativ, disciplinat, dispus la colaborare. RESPONSABILITATI SI SARCINI:

    • cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet;
    • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
    • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    • capacitate de a respecta termene limita;
    • atentie catre detalii;
    • placere si abilitate de a invata lucruri noi;
    • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
    • indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    • preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
    • primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
    • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    • preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    • redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    • actualizarea bazei de date, documente;
    • rezervari hotel parteneri externi, etc.;
    • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    • organizarea corespondentei si comunicarii in cadrul echipei administrative ;
    • asigurarea maximului de productivitate in munca sa, garantand realizarea optima a responsabilitatilor ce ii revin.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,