Team Leader Operatiuni Corporate- echipa de suport

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Team Leader Operatiuni Corporate- echipa de suport active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti entuziast, ai gandire logica si abordezi munca si sarcinile zilnice intr-o maniera pozitiva,
    Cu excelente abilitati de analiza si orientare catre solutionarea de probleme,
    Cu performanta foarte buna pe post si feedback bun din partea managerului direct,
    Cu excelente abilitati de comunicare si gestionarea unei echipe,
    Adaptabil/ a la diferite tipologii de oameni.

    Responsabilitati

    Ofera suport membrilor echipei ori de cate ori ii este solicitat, in problemele intampinate in activitatea acestora;
    Ofera feedback si training angajatilor noi;
    Actioneaza ca prim nivel de escalare la solicitarile clientillor interni/ externi;
    Semnaleaza nemultumirile din partea clientului intern/ extern care nu pot fi adresate direct sau de alt membru din echipa;
    Se preocupa de optimizarea si imbunatatirea continua a proceselor gestionate, identificand proactiv solutii IT si de alta natura pentru eficientizarea activitatii;
    Se asigura ca membrii echipei isi indeplinesc sarcinile conform KPI-ilor asumati.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (256)