JR IT Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile JR IT Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    Experiență in activități similare de minim 6 luni;
    Cunoștințe sisteme hardware și software;
    Cunoștințe de instalare, configurare e-mailuri si troubleshooting sisteme de operare Windows;
    Abilități de organizare și prioritizare a activităților;
    Interes pentru dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor din domeniul IT;
    Persoană structurată, meticuloasă, atentă la detalii și dedicată activităților;
    Atitudine pozitivă, proactivă și colaborativă;
    Capacitate de lucru in echipă și abilități de relaționare;
    Conduită etică și confidențialitate;
    Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare și deadline-uri scurte.

    Responsabilitati

    Asigură evidența utilizării echipamentelor IT din patrimoniul organizației, printr-o bază de date actualizată in timp real;
    Este responsabil/ă de mentenanța laptopurilor, echipamentelor de lucru și updatarea sistemelor de operare;
    Susține activitatea de achiziții a echipamentelor, dispozitivelor și consumabilelor IT;
    Este responsabil de buna funcționare a imprimantelor, intreținere, reparații periodice, cumpararea/schimbarea cartușelor, asigurand funcționarea permanentă;
    Identifică și instalează aplicațiile software necesare pentru sisteme tip tele- sau video- conferințe și se asigură că sunt funcționale;
    Asigură implementarea sistemelor și procedurilor GDPR elaborate de DPO prin distribuirea credentialelor de acces la resurse, configurarea laptop-urilor conform procedurilor interne.

    Alte informatii

    Mediu de lucru plăcut intr-un birou situat in apropiere de Calea Floreasca;
    Sprijin şi inţelegere din partea colegilor de echipă;
    Posibilitatea de a căpăta experienţă şi de a te dezvolta continuu participnd la cursurile interne ale asociaţiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3600 - 3700 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (477)