Universal Teller - Piata Alba Iulia Branch - Bucuresti

Angajator: Credit Agricole
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Subsidiară a Crédit Agricole Group, lider în economia franceză și unul dintre cele mai mari grupuri bancare din lume, Crédit Agricole Bank România este o bancă de retail, oferind servicii persoanelor fizice, companiiilor mari și întreprinderilor mici și mijlocii, care creează și promovează cele mai înalte standarde de calitate. Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 52 milioane de clienți, 1,1 milioane acționari, 8,2 milioane acționari cooperatiști și 140.000 de angajați.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite
    Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani
    Cunoasterea legislatiei bancare
    Orientare catre client
    Abilitati de comunicare si relationare;
    Capacitate de analiza si sinteza
    Abilitati de lucru in echipa
    Cunostinte medii de limba engleza
    Cunostinte bune de operare caculator

    Responsabilitati

    Ofera clientilor Bancii servicii operationale predefinite si in conformitate cu procesele si procedurile Bancii
    Proceseaza pentru clientii bancii: deschideri/inchideri de cont, ordine de plata, schimburi valutare, depozite la termen, depuneri/retrageri numerar etc.
    Inregistreaza, proceseaza si distribuie documentele primite de la clientii bancii, dupa caz, in conformitate cu reglementarile si procesele de lucru interne
    Promoveaza produsele si serviciile Bancii clientilor existenti si potentiali
    Verifica documentele de deschidere a contului inainte de a incepe relatia cu un client si efectueaza evaluarea riscului de catre client, precum si evaluarea dpdv sanctiuni internationale
    Este responsabil pentru indeplinirea activitatilor specifice ariei de casierie prin procesarea corecta si prompta a documentelor clientilor referitoare la tranzactiile cu numerar
    Proceseaza zilnic alimentarile/remiterile de numerar
    Isi asuma responsabilitatea de a pastra numerarul si instrumentele de debit in conditii de siguranta
    Asigura evaluarea riscului operational si prevenirea acestuia prin conformarea la cadrul procedural si legal in vigoare

    Alte informatii

    Te asteptam sa ne vizitezi la evenimentul Angajatori de Top din 25-26 octombrie, cu detalii despre noi si surprize placute!