Subcontractors Admin Clerk - Dudesti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.Vezi toate job-urile Subcontractors Admin Clerk - Dudesti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | FM LOGISTIC |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.11.2019 |
Remote work: | On-site |
"Spiritul antreprenorial a stat la baza companiei noastre încă de la fondarea acesteia, iar pasiunea a fost întotdeauna motorul dezvoltării noastre.. Astăzi, suntem peste 27.500 de oameni din întreaga lume, conduși de aceeași pasiune și de același simț al responsabilității. Din 2012, FM Logistic a intrat în a doua fază a dezvoltării sale. Cu o prezență internațională puternică și sustenabilă, Grupul nostru și-a propus obiectivul de a fi recunoscut ca lider de referință pe piața logistică internațională. Deținem toate elementele pentru succes: expertiză în managementul lanțului de aprovizionare, prezența în 14 țări, viziunea pe termen lung a acționarilor noștri, abilitățile echipei noastre, încrederea clienților noștri, know how-ul nostru operațional, abilitatea noastră de a inova, robustețea huburilor noastre de distribuție, etc. Colegi actuali și viitori, furnizori, parteneri: indiferent de legătura dvs. cu Grupul nostru, fiecare dintre voi își aduce aportul și scriem împreună o pagină importantă și frumoasă în istoria logisticii "
Jean-Christophe Machet, Directorul Executiv al FM Logistic
Cautam un profil cu urmatoarele calitati:
experinta in zona de transport/dispecerat sau pasiune pentru aceasta industrie
excelente abilitati de comunicare
un bun negociator
atentie la detalii
rezistenta la presiune
Asigura suport in cercetarea pietei pentru a gasi noi companii de transport care sa intre in relatie cu FM Romania pentru a asigura necesarul de camioane in satisfacerea nevoilor clientilor nostri;
Asigura suport in stabilirea a noi contacte cu companii de transport cu diferite tipuri de vehicule necesare operatiunilor sustinute de catre departamentul de transport;
Asigura suport in selectionarea transportatorilor performanti si ii fixeaza prin intocmirea de contracte de transport;
Urmareste valabilitatea contractelor de transport si a asigurarilor de marfa si intocmeste acte aditionale pentru prelungirea lor;
Urmareste si solicita transportatorilor documentele de transport necesare intocmirii contractului de transport;
Urmareste si arhiveaza documentele de plata care dovedesc prelungirea politelor de asigurare la contractele incheiate;
Previne subcontractorii atunci cand apar noutati legislative care pot influenta relatia contractuala;
Se asigura ca indeplineste targetul de numar de contacte realizate cu companii de transport si ca toata capacitatea de transport necesara este asigurata.
Program normal Luni -Vineri
salariu de baza + bonus
tichete de masa in valoare de 15 RON/zi lucrata
24 zile CO
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Administration Aplica fara CV | |
Internship for NPM Purchasing HUB with Hungarian - Romania (TM) Timisoara, | |
Project Manager SAP S/4HANA Deploy Expert Arad, Timisoara, Titu, | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la