Agent Back Office - limba spaniola (nivel mediu)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Agent Back Office - limba spaniola (nivel mediu) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.10.2019 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group recruteaza Analist Servicii Client - limba spaniola (nivel mediu), pentru clientul sau, o companie care activeaza in domeniul fiscal.
OBIECTIVUL POSTULUI:
Sa administreze serviciul de recuperare a accizei la motorina din Europa oferit clientilor din portofoliu.
CERINTE
- Bune abilitati de organizare si atentie la detaliu;
- Bune abilitati de comunicare;
- Orientare spre rezultate;
- Bune abilitati de intelegere, procesare logica a informatiiilor si de utilizare a noilor informatii in situatii similare;
- Bune abilitati de operare calculator: Word, Excel, Outlook, Acces, navigare Internet pentru identificare de informatii relevante in domeniul de activitate;
- Cunostinte de limba italiana si/sau spaniola la nivel mediu.
RESPONSABILITATI:
- Contactarea clientilor din portofoliu pentru obtinerea documentelor si informatiilor necesare rambursarii accizei;
- Procesarea documentele si informatiilor primite de la clienti, pregatirea si trimiterea catre autoritatile fiscale cererile de rambursare a accizei;
- Comunicarea cu autoritatile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare;
- Trimiterea catre clienti, periodic, in functie de termenele impuse de autoritatile fiscale ale fiecarei tari de unde se recupereaza acciza, informatiile pentru obtinerea documentelor necesare rambursarii accizei;
- Obtinerea de la toti clientii contactati documentele solicitate;
- Verificarea periodica pe site-urile autoritatilor fiscale modificarile de legislatie care afecteaza rambursarea accizei;
BENEFICII:
- Pachet salarial atractiv, corelat cu nivelul de experienta;
- Contract pe perioada nederminata;
- Program de lucru office;
- Sustinere in formarea unei cariere de succes.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Back office cu limba Germana (nivel B1 minim) - Junior Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Operator back office cu limba italiana si engleza Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (538) |
Raporteaza eroarea la