Analist calitate client

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii mediisuperioare;
    - Limba englezafranceza la nivel avansat;
    - Cunostinte de standard ISO TS 16949;
    - Cunostinte de : 8 D, 5 DE CE, FMEA, SPC, Capabilitate;
    - Cunostinte de audit de procesprodus;
    - Cunoasterea utilizarii mijloacelor de masura si control (micrometre, sublere, balante, multimetru digital, etc.);
    - Acuitate vizuala buna.

    Responsabilitati

    - Asigurarea calitatii produselor furnizate clientilor; rn- Este reprezentantul clientului in fabrica, asigura interfata cu clientii acordati;rn- Realizeaza interfata intre calitatea externa (client) si calitate interna; rn- Este implicat in viata de serie a proiectelor si in proiectele noi;rn- Realizeaza audituri de produs si proces;rn- Analizeaza reclamatiile de la clienti impreuna cu serviciile direct implicate (productie, tehnic, logistica), initiaza fisa de neconformitatecompletata cu detalii referitoare la natura si tipul defectului;rn- Participa si conduce sedintele (FMEA, 8D);rn- Participa la sedintele de Calitate.rnrn