Call Center - Limba Romana

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Experienta anterioara pe un rol similar - minimum 1 an;
    - Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);
    - Rezolvarea solicitarilor din partea clientilor;
    - Comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din echipa;
    - Gestionarea prompta a solicitarilor venite din partea clientilor;
    - Introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Tichete de masa;
    - Asigurare de viata si de santate;
    - Abonament medical;
    - Decontarea transportului.