Customer Care Representative with Spanish,French English

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    - Fluency in French, Spanish and English;
    - Diploma Degree holder or pursuing Bachelor Degree Courses;
    - At least 6 months of experience in Customer Care Support Service Translations Technical Assistance;
    - Good communication skills (both written and verbal)
    - Computer literacy (MS Office, Internet, ticketing systems)
    - Customer service oriented - Effective at problem solving (troubleshooting skills);

    Responsabilitati

    This role consists in assisting customers, sales representatives and clients' employees for a global pharmaceutical and medical device company.

    - Acting as first point of contact for customer service via email, fax and phonern
    - Registering verbal or written requests received from end users and or claims as per the procedures and agreed deadlines;
    - Introducing the requests in customer's systems or internal applications.
    - Answering to technical questions related to medical equipment
    - Completing the requests regarding the products replacements as per the client needs
    - Processing specific reports regarding the day-to-day activity
    - Participating actively with process improvement ideas