Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii medii absolvite - cerinta obligatorie;
    Studiile superioare reprezinta un avantaj;
    Limba engleza la nivel mediu;
    Bune cunostinte a pachetului MS Office;
    Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    Stabilirea limitelor de credit pentru clientii societatii si urmarirea respectarii acesteia;
    Informarea clientilor si a personalului din departamentul Vanzari asupra depasirii limitei de credit in vederea adoptarii masurilor de precautie;
    Monitorizarea si urmarirea instrumentelor de plata in vederea introducerii in banca si pregatirii situatiilor de incasari prezente si viitoare;
    Intocmirea raportului in vederea constituirii de provizioane conform procedurilor de lucru;
    Emiterea si transmiterea la sediul social al clientilor instiintarea privind scoaterea din evidenta a datoriei cu care sunt inregistrati;
    Furnizarea de informatii despre situatia curenta clientilor;
    Transmiterea saptamanal de informatii despre situatia clientilor departamentului de vanzari;
    Identificarea clientilor care nu si-au achitat debitele si transmiterea informatiilor necesare catre seful ierarhic si departamentul juridic in vederea recuperarii sumelor;
    Emiterea duplicatelor de facturi in baza unei cereri scrise;
    Operarea incasarilor de la clientii interni si externi prin gestiunea softului apartinand societatii;
    Emiterea facturilor prin sistemul intern;
    Comunicarea catre departamentul de facturare a sumelor facturabile in avans.

    Alte informatii

    Pentru clientul nostru, companie multinationala care are ca principala activitate fabricarea produselor metalice, cautam un Asistent Comercial in orasul Buzias.

    PR019243

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (132)