Reprezentant vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Reprezentant vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Competenţe personale:
     seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă,spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare in spaţiu, capacitate de comunicar;

     să fie apt din punct de vedere medical

    Descrierea sarcinilor / atribuţiilor / activităţilor postului
     este direct răspunzător de indeplinirea intocmai a atribuţiilor şi prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite

     este direct răspunzător de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are in gestiune;

    Responsabilitati

    Atribuţii
     să folosească timpul de muncă exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupă in timpul de muncă de activităţi care nu sunt cuprinse in atribuţiile şi indatoririle sale ori nu sunt dispuse de şefi ierarhici

     să verifice conformitatea datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare

     să salveze periodic şi in situaţii critice datele introduse şi păstrează copiile de siguranţă ale datelor salvate

     să corectează erorile intalnite sau le raportează supervizorului direct

     să asigure buna funcţionare şi intreţinerea a echipamentelor cu care lucrează

     să asigure transferul datelor de pe un suport magnetic pe altul şi asigură securitatea acestora

     sa cunoasca elementele ce concura la realizarea operaţiei in sine, interdependenţa lor

     sa execute conform documentaţiei tehnologice lucrarile solicitate in parametrii optimi

     să asigure necesarul de componente şi materiale consumabile

     să respecte normele de securitate şi sănătate in muncă, normele de protecţie a mediului

     să pregatească, să elaboreze şi să redacteze materialul documentar;

     să obţină informaţii de specialitate

     să se preocupe de elaborarea materialului documentar

     să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei

     să fie cinstit, loial şi disciplinat, dand dovadă in toate imprejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine in contact;

     să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii şi P.S.I. din obiectivul unde desfăşoară serviciul;

     să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice in domeniul securităţii şi sănătăţii in muncă, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritate competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;

     să informeze de indată administratorul despre orice deficienţă constatată sau eveniment petrecut;

     să execute alte activităţi in legătură cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.



    Nivelul de studii – superioare
    Pregătire profesională şi experienţă practică in domeniu



    Aptitudini şi competenţe personale
    – incredere in sine;

    – atenţie;

    – ascultare activă

    – indemanare;

    – concentrare;

    – punctualitate;

    – capacitatea de a invăţa;

    – aptitudini tehnice;

    – dispus intotdeauna să-şi imbogăţească bagajul de cunoştinţe

    – solide cunoştinţe de cultura generala

    – limbi straine

    – capacitate de analiza şi sinteza in valorificarea fondului de informaţii la elaborarea

    materialului documentar

    – cunoştinţe de tehnoredactare

    – operativitate in furnizarea informaţiilor

    – spirit cooperant in crearea şi cultivarea relaţiilor de parteneriat

    – profesionalism in realizarea materialului promoţional

    Condiţiile de lucru ale postului
    L-V:in intervalele: 9.00-17.00

    Desfăşurarea activităţii – la birou sau pe teren , in functie de necesitate

    Cazurile speciale sunt stabilite cu atenţie in cadrul echipei de lucru.