Sales Support Analysis Team Leader

Angajator: Alior Bank - Telekom Banking
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    -Studii superioare (economic, finance, cibernetica)
    -Minimum 3 ani experienta in domeniul bancar.
    -Limba engleza (citit, vorbit, scris)-nivel avansat.
    -Cunostinte avansate de MS Office, Access si SQL


    Aptitudini:
    -Capacitate de lucru in echipa.
    -Capacitate de lucru cu termene limita stranse.
    -Capacitate de organizare.
    -Spirit analitic
    -Creativitate si capacitate de a gândi in perpectiva.
    -Capacitate de anticipare, inovare.




    Responsabilitati

    -Intocmeste rapoarte de analiza vanzari pe segmente de clienți, oferind date despre -client și concluzii (despre volum, produse, cote de piață, penetranți pentru produse etc.).
    -Intocmeste rapoarte periodice conform solicitărilor specifice:
    • monitorizare rezultate vanzari si plata variabila
    • instrument de sales management
    • analize privind calitatea vanzarilor
    • analize privid customer behaviour si potential de x-sell
    • alte analize de portofoliu
    -Prezintă concluzii și factori de influență, semnalizând domenii de interes pentru managementul băncii
    -Oferă suport în dezvoltarea și gestionarea modelelor de analiză (modele de prognoză și predicție)
    -Oferă date și concluzii relevante pentru modelele de analiză a afacerilor pe segmentele de clienți, monitorizează profitabilitatea clienților de retail, precum și alte cerințe privind rentabilitatea
    -Contribuie la proiectarea și optimizarea proceselor / instrumentelor pentru a monitoriza rezultatele vânzărilor
    -Coordonezi si motivezi angajatii, le evalueazi performantele;
    -Gestionezi contractele cu terti aferente ariei de vanzari;
    -Gestionezi contractele cu spatiile si stocurile materialelor aferente punctelor de vanzare;
    -Gestionezi fluxul de deschidere/inchidere a punctelor de vanzare.