Responsabil Inrolare Parteneri

Angajator: Foodpanda
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    foodpanda is the largest and fastest developing online food ordering service in Romania, which is part of Delivery Hero with presence in 50+ countries in Europe, Asia, Middle-East and Africa. We are employing more than 5000 people world-wide, and they are the most important part of our success.

    Cerinte

    Cerinte

    • Experienta relevanta in activitati de tip customer care B2B
    • Interes pentru dezvoltare profesionala in doemniul e-commerce
    • Absolvent studii superioare
    • Disponibilitate full time – 10-18, L-V
    • Cunostinte avansate utilizare pachet Office – Excel, Word
    • Experienta de lucru in aplicatii de tip CRM (avantaj Salesforce)
    • Cunostinte limba engleza – nivel mediu conversational
    • Spirit analitic orientat catre rezolvarea problemelor in mod efficient
    • Abilitati excelente de comunicare
    • Orientare catre rezultate si perseverenta
    • Atitudine orientata catre client

    Responsabilitati

    Pentru a sustine dezvoltarea afacerii foodpanda la nivel national si pentru a continua sa oferim cea mai buna experienta partenerilor nostri, suntem in cautarea unui responsabil Inrolare Parteneri.

    Obiectivul acestui rol este mentinerea relatiilor cu partenerii nostri la cele mai inalte standarde, de aceea mizam mult pe abilitatile interpersonale ale viitorului nostru coleg (sau colega!).

    Vei fi colegul ideal daca esti o persoana ambitioasa, cu bune abilitati de comunicare atat in cadrul echipei interne, cat si cu partenerii, daca iti place sa gasesti solutii si sa ajuti, precum si sa petreci timp de calitate in pauza de masa cu colegii (in foodpanda ne place sa mancam!) 😊

    Responsabilitati:

    • Onboarding-ul / offboarding-ul partenerilor (restaurante) pe platforma - preluare cont de la departamentul de Vanzari
    • Trimitere echipament, verificare date – cold call (pentru a se asigura ca restaurantul are setarile necesare pe casa de marcat – voucher si plata online + meniul este correct/actualizat + planificare zi/ora activare remote)
    • Activare remote a contulului partenerului pe platforma (training, onboarding) si efectuarea unei/unor comenzi de test
    • Troubleshooting remote pentru parteneri pe problemele ce tin de echipamentele foodpanda
    • Training remote pentru parteneri pentru o buna functionare pe platforma si respectarea procedurilor de lucru interne
    • Respectare SLA (Service Level Agreement) interne pentru spetele caracteristice departamentului (Compliance Cases, Activation Cases, Technical Issues Cases, etc.)

    Activitati Auxiliare:

    • Pregatirea echipamentelor, PV-urilor si implicit a coletelor pentru toata tara
    • Alte activitati specifice departamentului Partner Care asignate de catre managerul de department

    Alte informatii

    Beneficii

    • Salariu motivant
    • Oportunitati reale de dezvoltare in cadrul companiei
    • Mediu de lucru placut, colegi
    • Decont abonamente transport
    • Bonuri de masa de 15 ron/zi, platite pe card
    • Abonament medical la Regina Maria
    • Contract pe perioada nedeterminata