Service Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SMART ID DYNAMICS active.


Vezi toate job-urile Service Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SMART ID DYNAMICS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Smart ID Dynamics is the leading company in auto ID Romania& Republic of Moldova market.
    Starting from the organizational objectives and the analysis of existing processes we design personalized solutions, ensuring a fast implementation and measurable results.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
    • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
    • Cunostinte bune de operare calculator (MS Office);
    • Cunostinte de baza despre: intocmire facturi, calcul discount, TVA;
    • Experienta minimum 1 an pe o pozitie similara;
    • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii;
    • Atentie distributiva, responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa, atitudine proactive;
    • Capacitate de asimilare de noi cunostinte;
    • Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.

    Responsabilitati

    • Preia sesizarile de la clienți si le direcționează către Dep. Service
    • Completează devizele venite de la Dep. Service cu prețuri la piese și servicii si le transmite clientilor
    • Transmite acordurile de reparație către Dep. Service și comandă piese de schimb
    • Informează clienții noi cu privire la costurile și condițiile de plată ale companiei înainte de a trimite echipamentele în service sau de a solicita o intervenție on site
    • Se asigură că există PO pentru serviciile de mentenanță/intervenții și emite facturi de servicii pe baza acestora
    • Realizeaza follow-up catre clienti cu privire la task-urile la care nu exista un raspuns

    Alte informatii

    Oferta:
    • Mediu placut de lucru, training-uri interne și cursuri organizate de către partenerii de business;
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională si de promovare;
    • Beneficii atractive: abonament medical, Bookster, Fruit Day;
    • Salariu motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (675)