INSPECTOR RESURSE UMANE - ADMINISTRARE PERSONAL

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Cursul de inspector resurse umane constituie un avantaj;
    - Bune cunostinte de legislatia muncii;
    - Experienta in activitati de administrare de personal, reprezinta un avantaj;
    - Experienta in utilizarea unor aplicatii de pontaj si/sau salarizare, reprezinta un avantaj;
    - Persoana proactiva, excelente abilitati de interrelationare si lucru in echipa, atentie la detalii, viteza de reactie;
    - Persoana organizata, capabila sa prioritizeze si sa gestioneze in paralel mai multe activitati;
    - Bune abilitati de comunicare si orientare catre client;
    - Persoana punctuala, pozitiva, flexibila;
    - Cunostinte de operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Internet)

    Responsabilitati

    Administrare personal – administrarea dosarelor de personal de la angajare până la încetarea contractelor, întocmirea tuturor documentelor și efectuarea înregistrărilor necesare pe durata executării contractului de muncă.

    - Intocmirea dosarelor de personal (contracte de munca, anexe, acte aditionale, decizii incetare);
    - Genereaza documente contractuale din aplicatia companiei (contracte de munca, acte aditionale, decizii etc.);
    - Verifica corectitudinea documentelor emise;
    - Transmiterea in termen a tuturor modificarilor legate de salariati (Revisal);
    - Informeaza angajatii cu privire la documentele lipsa identificate in dosarul de personal, atat la angajare cat si ulterior;
    - Efectueaza input / modificari ale datelor angajatilor si datelor contractuale in aplicatiile software si verifica corectitudinea datelor introduse;
    - Introducerea certificatelor medicale, absentelor nemotivate si a concediilor fara plata in sistemul de salarizare;
    - Verifica pontajele lunare;
    - Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati (vechime, baza de calcul, medic de familie, venit etc.);
    - Intocmirea situatiilor / raportarilor saptamanale / lunare specifice activitatii;
    - Consultanta angajatilor cu privire la orice solicitare a acestora.

    Beneficii:
    - Pachet salarial corelat cu experienta profesională;
    - Tichete de masă;
    - Program de lucru office;
    - Pachet servicii medicale;
    - Acces la programele și activitățile de formare furnizate de către companie.

    Așadar, te asteptam la o discutie, la sediul Gi Group din Timisoara. Pentru mai multe detalii nu ezita sa ma contactezi la tel. 0728 854 952.