Customer Care Specialist/Registrator medical

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 21.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    - Experienta minim un an in domeniu (avantaj);
    - Studii medii/superioare de profil;
    - Cunoasterea activitatii de laborator (avantaj);
    - Orientare puternica spre rezultate si servicii medicale de calitate;
    - Capacitate de management al stresului, echilibru emotional;
    - Capacitate de adaptare la situatii de urgenta;
    - Cunostinte utilizare PC la nivel mediu;
    - Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    REGINA MARIA – Reteaua Privata de Sanatate isi intregeste echipa de Customer Care din Laboratorul Central si este in cautarea a doua persoane care sa ocupe functia de Customer Care Specialist.

    Responsibilitati:
    - Preia feedback-urile venite de la clienti pe canalele de feedback alocate; raspunde feedback-urilor primite conform procedurii de reclamatii in vigoare

    -Inregistreaza feedback-urile in programul de gestionarea a acestora conform procedurii in vigoare;

    -Ofera raspunsuri profesioniste clientilor conform standardelor de comunicare/raspunsurilor standard definite;

    -Identifica si vine cu cele mai bune raspunsuri/solutii pentru clientii interni;

    -Verifica, inregistreaza si transmite probele in departamentele specifice ale laboratorului;