Customer Care Specialist/Registrator medical

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist/Registrator medical active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 04.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - Experienta minim un an in domeniu (avantaj);
    - Studii medii/superioare de profil;
    - Cunoasterea activitatii de laborator (avantaj);
    - Orientare puternica spre rezultate si servicii medicale de calitate;
    - Capacitate de management al stresului, echilibru emotional;
    - Capacitate de adaptare la situatii de urgenta;
    - Cunostinte utilizare PC la nivel mediu;
    - Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    REGINA MARIA – Reteaua Privata de Sanatate isi intregeste echipa de Customer Care din Laboratorul Central si este in cautarea a doua persoane care sa ocupe functia de Customer Care Specialist.

    Responsibilitati:
    - Preia feedback-urile venite de la clienti pe canalele de feedback alocate; raspunde feedback-urilor primite conform procedurii de reclamatii in vigoare

    -Inregistreaza feedback-urile in programul de gestionarea a acestora conform procedurii in vigoare;

    -Ofera raspunsuri profesioniste clientilor conform standardelor de comunicare/raspunsurilor standard definite;

    -Identifica si vine cu cele mai bune raspunsuri/solutii pentru clientii interni;

    -Verifica, inregistreaza si transmite probele in departamentele specifice ale laboratorului;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (375)