Economist

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:

    - ai studii superioare economice, preferabil finante-contabilitate;
    - experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil;
    - experienta in activitatea financiar-contabila a societatilor care activeaza in domeniul asigurarilor (brokeri de asigurare, asiguratori) constituie un avantaj;
    - buna cunoastere a normelor contabile;
    - operare PC, experienta in SAP constituie un avantaj;
    - atitudine proactiva si spirit de echipa;
    - capacitate de lucru in conditii de stres;
    - comunicativ, responsabil, orientat catre detalii, organizat.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - importul extraselor bancare si de trezorerie in programul operational, alocarea incasarilor pe facturile clientilor;
    - efectuarea de inregistrari contabile aferente operatiunilor de trezorerie;
    - efectuarea rambursarilor de sume catre clienti si a platilor catre asiguratori;
    - emiterea de facturi in programul operational;
    - verificarea si contabilizarea facturilor de furnizori diversi;
    - inregistrarea notelor contabile privind descarcarea cheltuielilor in avans;
    - verificarea borderourilor de prime de asigurare privind platile catre asiguratori;
    - intocmirea ordinelor de compensare cu asiguratorii;
    - tinerea evidentei instrumentelor de plata utilizate de societate in scopul incasarii creantelor (CEC-uri, bilete la ordin, cambii, etc.), completarea borderourilor de incasare a acestora;
    - confirmari de sold cu furnizorii / clientii societatii;

    Alte informatii

    Beneficii:

    - salariu motivant + tichete de masa
    - asigurare medicala
    - asigurare de viata
    - subventie pentru activitati sportive
    - tichete cadou de sarbatori