Analist Servicii Clienti

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Reteaua privata de sanatate REGINA MARIA are la baza doua principii pe care le-a urmarit mereu: specialisti de foarte buna calitate si grija lor fata de pacient. Ne dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?

    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta.

    Ce ne dorim?

    Studii universitare finalizate (de preferat)
    Cel putin 1 an experienta intr-un rol ce presupune interactiunea cu clientii
    Cunostinte bune de utilizare calculator (in special Excel)
    Seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare catre rezultate si rezolvarea de probleme
    Bune abilitati de comunicare si organizare

    Responsabilitati

    In REGINA MARIA rolul de Analist Servicii Clienti:

    • Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonati corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite;
    • Asigura abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;
    • Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria;Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat;
    • Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;
    • Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete);
    • Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate;
    • Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superiori.

    Alte informatii

    Noi apreciem oamenii care:

    • Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    • Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    • Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    • Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    • Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.


    Ce oferim?
    • Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    • Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    • Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    • Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    • Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    • Discounturi la parteneri externi.