Junior WFM Planning Analyst (Scheduling/ Forecasting)

This job is no longer active!

View all jobs Valoris Center active


View all jobs Junior WFM Planning Analyst (Scheduling/ Forecasting) active on Hipo.ro

View all jobs Others active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Telecommunication active on Hipo.ro


Employer: Valoris Center
Domain:
  • Others
  • Customer Support - Client Service
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 12.02.2020
    Short company description

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Requirements

    Stii ca reteta succesului consta in planificare si iti place foarte mult sa fii organizat? Ce-ai zice sa-i organizezi si pe altii? Daca esti o persoana atenta la detalii si un bun problem solver, aplica pentru pozitia de Junior WFM Planning Analyst! Noi iti oferim un job care iti permite sa te dezvolti, tu ne ajuti sa ne planificam zi de zi activitatea si impreuna vom aduce performanta la un alt nivel. Te incanta ideea? Atunci asteptam sa ne cunoastem mai bine.

    Responsibilities

    Ce ne dorim de la tine?

    • O buna intelegere a proceselor de planificare si programare.
    • Cunoasterea sistemelor de management a fortei de munca si a tehnologiilor de rutare a apelurilor.
    • Sa fii organizat, energic si calm sub presiune.
    • Sa cunosti limba engleza la un nivel mediu-avansat.
    • Sa te adaptezi intr-un mediu foarte dinamic si in crestere.
    • Sa fii un bun problem solver.
    • Experienta similara de minimum 6 luni

    Ce vei face?

    • Vei fi responsabil de crearea si livrarea rapoartelor saptamanale pentru agentii din contact center;
    • Vei ajuta la colectarea si revizuirea datelor pentru proiectul atribuit si crearea de estimari pe termen scurt, mediu și lung (estimarea incarcarii de lucru) a masuratorilor si intrarilor necesare utilizand fisierele standard;
    • Vei ajusta si regla estimarea pe baza datelor din sistem, a factorilor externi si a informatiilor suplimentare de la client;
    • Vei actualiza raportul de capacitate (fisier standard cu toate informatiile legate de proiect);
    • Vei aproba / respinge saptamanal cererile de concediu pentru toti agentii alocati, pe baza capacitatii disponibile;
    • Vei actualiza rapoarte de planificare;
    • Vei analiza si organiza scenarii pentru imbunatatirea structurii proiectului alocat.

    Other info

    Beneficii:
    • Abonament medical la Regina Maria;
    • Posibilitatea de imprumuta carti prin platforma Bookster;
    • Traininguri periodice de dezvoltare personala si profesionala;
    • Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa;
    • Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.