Specialist Marketing Online

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing Online active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Studii superioare finalizate in domeniile: marketing, comunicare, informatica, cibernetica;
    – Trainingurile privind dezvoltarea de competentele specifice domeniului marketing digital reprezinta un plus;
    – Experienta relevanta in domeniu – minim 3-4 ani pe un post similar (specialist marketing online/ marketing
    digital);
    – Cunostinte foarte bune de marketing online, web development, Google Ads, Google Analytics, GTM, Hotjar, PPC,
    content marketing, Social Media, e-commerce;
    – Cunostinte foarte bune de SEO;
    – Foarte bune cunostinte operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); un plus il reprezinta cunoasterea
    utilizarii Office 365°
    – Abilitatile de editare in HTML si de lucru cu programe precum Adobe Illustrator, Photoshop, Flash sunt un plus;
    – Cunostinte de limba franceza sau engleza – cel putin nivel mediu;
    – Cunostinte privind piata serviciilor B2B, B2C, B2B2C
    – Capacitate buna de analiza, sinteza si decizie;
    – Gandire creativa, orientata catre inovatie, simplificarea manierei de a face lucrurile si cresterea performantei;
    – Orientare catre rezultate; deprinderi de cercetare si investigare dar si de realizare/pregatire de materiale si rapoarte;
    – Abilitati foarte bune de planificare si organizare; empatie, capacitate de comunicare si relationare foarte buna;
    – Capacitatea de a sustine puncte de vedere prin argumentare; deprinderea de a lucra in echipa; initiativa,
    proactivitate; asumarea responsabilitatii; adaptare la sarcini de lucru in schimbare, la sarcini si proiecte multiple si la procese transformationale.

    Responsabilitati

    – Creaza strategia de marketing digital referitoare la produsele, solutiile si brand-urile alocate;
    – Dezvolta si asigura mentenanta platformelor si website-urilor aferente solutiilor companiei;
    – Propune, implementeaza si monitorizeaza campanii online de achizitie leaduri si awareness (PPC, email marketing, SEO, etc.);
    – Analizeaza, identifica, propune si implementeaza modalitati de imbunatatire si optimizare a ratei de conversie
    si a experientei clientilor online;
    – Analizeaza piata de profil si identifica cele mai potrivite canale de comunicare;
    – Optimizeaza costurile si urmareste constant performanta campaniilor;
    – Pregateste analize, rapoarte, prezentari si situatii financiare;
    – Mentine legatura cu agentiile partenere (digital, performance, media) pe ariile alocate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (92)