Tehnician suport business intelligence

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană pasionată de tehnologie pentru a se alătura echipei IT la sediul nostru din București. În situația în care statul în trafic reprezintă și pentru tine o problemă, e bine să știi că locația noastră este într-o zonă neaglomerată , la 5 minute de metrou Piața Muncii.



    Pentru reușita în această misiune sunt necesare:
    - Cunoașterea limbii franceze la un nivel mediu-avansat (nivel B2);
    - Experiență de lucru în SQL (minim 6 luni);
    - Capacitatea de a lucra autonom;
    - Interes pentru o continuă prefecționare.



    Experiența în suport IT cu limba franceză reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Tehnician suport business intelligence, principalele misiuni vor fi:
    - Tratarea solicitărilor utilizatorilor Cognos și CRM;
    - Oferirea de servicii de suport tehnic pentru utilizatorii naționali cât și pentru cei internaționali;
    - Utilizarea unei aplicației de ticketing;
    - Propunerea de îmbunătățiri pentru funcționalitatea aplicațiilor.

    Alte informatii


    Beneficii:



    Formare individuală prin feedback-uri și coaching din partea responsabililor direcți;
    Posibilitatea de a participa la cursuri de perfecționare specifice postului (ex: Cursuri SQL, limba Franceză);
    Pachet salarial atractiv (salariu fix și beneficii).