Tehnician suport business intelligence

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Tehnician suport business intelligence active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana pasionata de tehnologie pentru a se alatura echipei IT la sediul nostru din Bucuresti. În situatia în care statul în trafic reprezinta si pentru tine o problema, e bine sa stii ca locatia noastra este într-o zona neaglomerata , la 5 minute de metrou Piata Muncii.


    Pentru reusita în aceasta misiune sunt necesare:
    - Cunoasterea limbii franceze la un nivel mediu-avansat (nivel B2);
    - Experienta de lucru în SQL (minim 6 luni);
    - Capacitatea de a lucra autonom;
    - Interes pentru o continua prefectionare.


    Experienta în suport IT cu limba franceza reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Tehnician suport business intelligence, principalele misiuni vor fi:
    - Tratarea solicitarilor utilizatorilor Cognos si CRM;
    - Oferirea de servicii de suport tehnic pentru utilizatorii nationali cât si pentru cei internationali;
    - Utilizarea unei aplicatiei de ticketing;
    - Propunerea de îmbunatatiri pentru functionalitatea aplicatiilor.

    Alte informatii


    Beneficii:



    • Formare individual? prin feedback-uri ?i coaching din partea responsabililor direc?i;

    • Posibilitatea de a participa la cursuri de perfec?ionare specifice postului (ex: Cursuri SQL, limba Francez?);

    • Pachet salarial atractiv (salariu fix ?i beneficii).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (514)