Office Assistant

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Studii medii / superioare
    • Bune abilități de comunicare
    • Cunoștințe limba engleză – nivel mediu / avansat
    • Cunoștințe operare PC, MS Office

    Responsabilitati

    • Corespondența biroului
    • Întâmpinarea oaspeților
    • Rezervări la hotel pentru angajați și oaspeți
    • Procurarea biletelor de avion pentru angajați
    • Colectarea și centralizarea kilometrajului parcurs de angajați, la sfârșitul fiecărui trimestru, pentru departamentul financiar
    • Consumabile birou (comanda băuturilor, rechizitelor, fructelor etc)
    • Prentru noii angajați: Colectează documentele necesare angajării, asigură papetăria necesară
    • Organizarea evenimentelor interne
    • Suport pentru HR
    • Suport pentru Branch Manager
    • Suport pentru departamentul financiar

    Alte informatii

    Beneficii: salariu fix + tichete de masa + decontare transport

    Mai multe informatii la 0758103467.

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr/

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>