Contabil in zona Afumati

Angajator: WEDOHR
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Urziceni
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
    The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.

    Cerinte

    •Studii superioare in domeniul economic
    •Reprezinta un avantaj cunostintele de salarizare si RU
    •Buna cunoastere a legislatiei economico-financiare
    •Operare PC: Word, Excel minim nivel mediu
    •Experienta intr-un post similar de minim 3 ani.
    •Atentie la detalii


    Responsabilitati

    •Verificarea si inregistrarea registrului de casa: operare facturi de cheltuieli conform documentelor primare (verifica acuratetea datelor registrului de casa; identifica erorile aparute si provenienta acestora)
    •Verificarea si inegistrarea registrului de banca: operare extrase bancare
    •Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: deconturi de cheltuieli, facturi de servicii, utilitati, etc. pana la nivel de balanta;
    •Evidenta si gestiune stocuri (note intrare –receptie, fise magazie, bonuri consum, avize de insotire a marfii)
    •Urmarire solduri clienti si furnizori
    •Verificare furnizori pe siteul ANAF
    •Intocmire si depunere declaratii contabile
    •Intocmire diverse situatii financiar- contabile cerute in cadrul departamentului.

    Alte informatii

    Procesul de recrutare are urmatorele etape:
    -discutie un un Hr din partea agentiei de recrutare wedoHR
    -discutie cu managementul companiei angajatoare
    -feedback si prezentarea ofertei.