Specialist in achizitii - Iasi

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm persoane cu atitudine proactivă, dinamism şi spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei de specialişti achiziţii din Iaşi, în dezvoltarea proiectului nostru ambițios.

    Profilul căutat :

    - Experiența in domeniul vanzărilor sau achizițiilor – poate reprezinta un avantaj.
    - Bune abilități de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții B2B.
    - Reale calităţi de adaptare, pragmatism şi spirit competitiv.
    - Bune abilități de organizare.
    - Nivel mediu de limba engleză.
    - Disponibilitate pentru training intr-un alt sediu din Romania timp de 3 saptamani continuu, cu intoarcere in sediul din Iasi.
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist in achiziții, principalele misiuni vor fi :

    - Contactarea furnizorilor B2B din Romania (prin telefon si email) si propunerea soluţiilor de business.
    - Gestionarea şi dezvoltarea unei relaţii de business cu furnizorii din baza de date dar şi identificarea potenţialului lor de destocaj.
    - Negocierea contractelor de achiziţie şi cumpărarea mărfurilor, urmărind totodata întreg procesul logistic.
    - Colaborarea constantă cu departamentul de marketing, privind procesul de achizitie.
    - Prospectarea pieţii în vederea dezvoltării bazei de date cu noi furnizori B2B.

    Alte informatii

    - Plan de formare si training-uri specifice in achiziții, urmate de o acompaniere pe post, dupa finalizarea formării.
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes.
    - Pachet salarial atractiv + bonusuri în funcţie de performanţă.