Finance Business Partner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Finance Business Partner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Am intrat pe piața de curierat din România de peste 10 ani și oferim servicii standardizate și specifice.
    Pentru că ne tratăm clienții cu același respect cu care ne-am dori să fim tratați, cerințele lor și timpii de livrare sunt mereu o prioritate pentru noi. In prezent, avem un procent bun de livrare „on time”, suntem in media superioara a pietei de curierat romanesti. Pentru 2019, ne propunem sa realizam ceea ce pana acum parea imposibil in piata de curierat, mai exact ca din fiecare 100 de trimiteri, 99 sa le livram la timp.

    Cerinte

    • Background: Finance Business Partner sau Analist Reporting & Controlling - reprezinta avantaj;
    • Nivel mediu-avansat privind aptitudinile si abilitatile economico-financiare (P&L, Forecast, Bugetare, Risk investment, etc);
    • Capacitatea de a opera in programul SAP (reprezinta avantaj);
    • Cunoasterea programului QlikView reprezinta un plus;
    • Operativitate crescuta privind gestionarea unor indicatori precum IFRS;
    • Orientare catre imbunatatirea fluxului si a procedurilor de lucru;
    • Grad ridicat de autonomie, responsabilitate, adaptabilitate si concentrare;
    • Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;

    Responsabilitati

    • Contribuie la structurarea si organizarea bugetului companiei;
    • Realizeaza, structureaza si analizeaza rapoarte economico-financiare la nivel de companie si de grup;
    • Monitorizeaza procesele de executie si performantele financiare ale activitatilor operationale;
    • Imbunateste fluxul si procedurile de lucru;
    • Raporteaza rata de realizare a bugetului, cheltuielilor si veniturilor (costuri reale vs. planificate);
    • Raporteaza coordonatorului financiar;
    • Utilizeaza programe precum: SAP, QlikView, LM, Microsoft Excel;
    • Initiaza diferite analize punctuale (indicatori cifra de afaceri, contributie neta, profit etc);
    • Propune si urmareste implementarea unor masuri in vederea optimizarii costurilor;
    • Asigura fluxul privind gestionarea procesului de facturare;
    • Ofera suport la inchiderile de luna si inchiderile anuale;
    • Se implica activ in proiectele de audit;