Front Desk Officer

Angajator: HR Gold
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.

    Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.

    Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.

    Cerinte

     Studii superioare absolvite;
     Experienta minima: 1 an pe un post similar;
     Cunostinte de contabilitate primara;
     Capacitatea de a lucra in echipa;
     Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;
     Aptitudini de comunicare, planificare si negociere.

    Responsabilitati

    Pentru partenerul nostru, o firma de top din industria materialelor de constructii/arhitectura/design interior - cautam o persoana comunicativa si organizata pentru postul de Front Desk Officer in Bucuresti.

    Responsabilitati:

     Relationarea cu clientii/potentialii clienti ai companiei, prin abordarea directa si identificarea necesitatilor acestora;
     Raspunde si asigura o buna gestionarea a solicitarilor clientilor;
     Actualizarea bazei de date a clientilor existenti;
     Gestionarea si transmiterea corespondentei, a documentelor, a coletelor catre persoanele responsabile din companie sau catre firmele de curierat;
     Indeplinirea activitatilor de contabilitate primara conform sarcinilor atribuite(incasari, registru de casa);
     Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
     Gestionarea eficienta a situatiilor limita si identificarea de solutii.

    Alte informatii

    Beneficii:

     shuttle pus la dispozitie in fiecare zi, daca nu vrei sa vii cu masina personala;
     coaching personal si profesional la locul de munca;
     un mediu deschis catre tehnologie si simplificare - suntem cu ochii pe cele mai noi tendinte in domeniu, pe care vrem sa le implementam.