Referent suport vanzari - Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Signal Iduna Asigurare Reasigurare active.


Vezi toate job-urile Referent suport vanzari - Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Signal Iduna Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Signal Iduna este unul din cele mai importante grupuri financiare in piata germana, cu peste 100 ani experienta in asigurari de sanatate si este prezenta in Romania din 2008 avand ca principala directie asigurarile private de sanatate dedicate segmentului corporate.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Microsoft Excel – cel putin nivel mediu;
    • Filtrare, (simpla si avansata).
    • Sortare, (simpla si avansata).
    • Formatare conditionata,
    • IF-uri,
    • Sumif-uri,
    • Pivoti,
    • Operatii in cadrul pivotilor,
    • Vlookup-uri.
    Engleza la nivel cel putin mediu;
    Persoana organizata, analitica, atenta la detalii; preocupare pentru acuratete;
    Orientare spre rezultate si respectarea termenelor;
    Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
    Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
    Spirit de echipa;
    Integritate.

    Responsabilitati

    Realizarea de raportari specifice departamentului de Vanzari – directe si/sau indirecte;
    Interpreteaza rezultatele din vanzari, in functie de canalele de distributie, conform criteriilor agreate impreuna cu Directorul Comercial;
    Asigura implementarea, procesarea si efectuarea deconturilor de comisioane si bonusuri pentru partenerii de distributie;
    Administreaza (inclusiv in sistemele informatice) contractele si anexele de comisioane specifice canalelor de distributie ale Companiei;
    Implicarea in toate proiectele dezvoltate în parteneriat cu canalele de distributie sau cu forta de vanzari a companiei;
    Interfata intre companie si colaboratori sau parteneri, pe probleme administrative si suport, pentru a rezolva solicitarile clientilor;
    Îndeplineste rolul de persoana de contact pentru canalele de distributie ale Companiei – directe si/ sau indirecte;
    Actualizeaza permanent bazele de date ale Companiei legate de departamentul in care activeaza;
    Furnizeaza sprijin corespunzator in proiectele de optimizare a proceselor si aplicatiilor Companiei;
    Contribuie la elaborarea de propuneri de regulamente si proceduri operationale pentru canalele de distributie ale societatii si se asigura de implementarea lor.