Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

     Absolvent studii superioare;
     Limba engleza, scris si conversatie;
     O buna cunoastere a suitei Word, Excel, PowerPoint;
     Experienta intr-o activitate similara (nu obligatoriu);
     Abilitati de comunicare si relationare interpersonala, de abordare si rezolvare a problemelor in mod eficient;
     Tact, discretie, abilitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor specifice job-ului;
     Persoana capabila sa lucreze cu deadline-uri stranse; abilitati multitasking, de project-management;
     Integritate, responsabilitate, incredere in fortele proprii,
     Punctualitate, atentie la detalii, acuratete, entuziasm, proactivitate;
     Flexibilitate, abilitatea de adaptare a agendei personale cerintelor de busines, dupa caz.

    Responsabilitati

    Atributii principale:
    Persoana vizata va administra corespondenta interna si externa la nivelul Sediului Central, va urmari agenda de lucru si va monitoriza fluxul documentelor si distribuirea corespunzatoare a acestora. El/ ea va prelua apeluri telefonice, asigurand transmiterea si solutionarea mesajelor si se va ocupa de aspecte administrativ-logistice si organizatorice.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Otopeni,