Agent Vanzari Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Senior Software active.


Vezi toate job-urile Agent Vanzari Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Senior Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Datorita celor peste 400 de implementari de succes in multiple tari europene si a cresterii continue la nivel de companie, am reusit sa ne diferentiem ca fiind unul dintre principalii provideri de solutii software integrate din Romania.

    Compania noastra a fost fondata in 2003, iar in prezent avem peste 150 de angajati si birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.

    Succesul proiectelor noastre se datoreaza profesionalismului si know-how-ului echipei, dar si parteneriatelor incheiate de-a lungul timpului cu jucatori de talie mondiala, cu care impartasim trasaturi precum dinamismul, inovatia si, cel mai important, dorinta de a transforma tehnologia in beneficii directe pentru companii.

    Pentru a afla detalii despre noi si proiectele noastre va invitam sa accesati www.seniorsoftware.ro!

    Adresa la care ne puteti contacta este jobs@seniorsoftware.ro

    Cerinte

    Te pasioneaza domeniul vanzarilor si iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica?
    Simti ca punctualitatea si organizarea sunt calitati personale, precum si perseverenta, rabdarea si stabilitatea?

    Cautam o persoana cu:

    - foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral);
    - sociabila si cu spirit de echipa;
    - atentie la detalii si gandire logica
    - disponibilitate de a invata lucruri noi

    Reprezinta un plus:

    - experienta intr-un call center pe telemarketing sau vanzari pentru un magazin online.

    Responsabilitati

    - preluarea de comenzi telefonice, prin email sau direct de pe site;
    - mentinerea relatiei cu clientii pana la finalizarea comenzilor;
    - consultanta privind alegerea produselor potrivite;
    - program de lucru: de luni pana vineri – 09:00-18:00.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - pachet salarial atractiv;
    - mediu de lucru placut si profesional alaturi de o echipa cu vasta experienta;
    - oportunitatea dezvoltarii unei cariere in vanzari;
    - conditii excelente de munca;
    - participarea in proiecte interesante si provocatoare;
    - servicii medicale private;
    - decont pentru activitatile sportive, 7Card;
    - zi de fructe si cafea la discretie.