Internal Controller

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală. Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternități, laboratoare, farmacii, toate acestea constituind Sistemul Medical MedLife.

    De ce să lucrezi la MedLife?
    Valori sănătoase: Responsabilitate, Inovație, Profesionalism, Grijă și Respect.
    Echipă unită: Vei lucra într-un mediu plăcut, cu o echipă de oameni pasionați de ceea ce fac.
    Implicare: Vei putea lua parte la numeroase proiecte recreative, sportive și culturale dedicate angajaților companiei.

    Misiunea MedLife:
    Complexitatea și calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație din dotare, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.

    Cerinte

    Cerinte:

    Minimum 1 an intr-o pozitie similara;
    Studii superioare economice, de preferinta in domeniul financiar-contabil si de control intern;
    Cunostinte de analiza economico-financiara;
    Cunostinte solide de operare MS-Office, Excel avansat;
    Capacitate buna de intelegere a mecanismelor businessului

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Participare la pregatirea anuala a bugetului si monitorizarea lunara a variatiilor bugetare sesizand variatiile peste pragurile semnificative;
    Supervizare si verificare cheltuieli si oportunitate de angajare a cheltuielii;
    Monitorizarea performantei financiare a activitatii operationale si raportari catre titularii de buget a realizarilor din fiecare luna comparativ cu bugetul;
    Asigurarea indeplinirii conditiilor de incadrare corecta pe centre de cost a fiecarui cost, conform metodologiei de bugetare;
    Propunere si urmarirea implementarii de masuri in vederea optimizarii si reducerii costurilor;
    Intocmire diferite rapoarte profitabiltate pe linii de business;
    Realizare de proceduri;
    Diferite controale operationale si verificare aplicare proceduri in teren;
    Alte rapoarte solicitate de management.