Customer Sales Support Representative-Part time 6h
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BAT Romania active.Vezi toate job-urile Customer Sales Support Representative-Part time 6h active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BAT Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.06.2019 |
Remote work: | On-site |
British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets.
Cerinte
Cine suntem? O echipa in formare, energica si implicata, care ofera suport activitatilor de vanzari B2B.
Ca parte a echipei BAT, vei avea un job motivant cu multe oportunitati de dezvoltare, traseu profesional de succes, sanse de promovare si acces la formare profesionala prin training-uri interne si online.
Vino in echipa noastra si iti promitem un mediu de lucru motivant unde vei petrece timpul alaturi de profesionisti in domeniu si te vei putea bucura de o intreaga lista de beneficii si un pachet salarial atractiv!
Cerinte:
Minim studii medii finalizate;
1-2 ani experienta in Suport vanzari / Back office / Procesare comenzi / Vanzari Call Center;
Atentie la detalii;
Abilitati excelente de comunicare, ascultare, orientare catre client;
Competente excelente de negociere in vanzare;
Abilitatea de a empatiza cu clientii;
Bune abilitati de operare pe calculator si data entry;
Multi-tasking;
Capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
Capacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.
Responsabilitati:
Monitorizarea vanzarilor in vederea atingerii strategiei de business a companiei;
Procesare comenzi cu atentie la detalii si acuratete;
Construirea unei relatii bune cu clientii;
Oferirea de informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;
Preluarea cerintelor clientilor si oferirea de solutii si alternative in timpul alocat;
Efectuarea de follow-up pentru a se asigura rezolvarea situatiilor;
Indeplinirea targetului individual si de echipa, atat de vanzari cat si de apeluri;
Urmarirea procedurilor si politicilor companiei;
Mentinerea comunicarii cu clientii si raportarea problemelor aparute;
Inregistrarea interactiunilor cu clientii si a detaliilor interactiunilor.
Program de lucru:
Program part-time 6h, in ture: 08:00-14:30 sau 09:00-15:30.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (535) |
Raporteaza eroarea la