Analist Colectare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Analist Colectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
- Studii superioare finalizate sau in curs;
- Abilitati bune de lucru in Excel si PowerPoint
- Experienta in activitatea de colectare debite sau de raportare, reprezinta un avantaj;
- Incadrarea in termenele stabilite
- Capacitatea de a lua decizii
- Orientare catre client;
- Organizare, Planificare si Time Management.
- Monitorizeaza zilnic procesele de collection si verifica acuratetea actiunilor executate;
- Monitorizeaza si analizeaza frecvent rezultatele cantitative si calitative pentru fiecare agentie de colectare partenera;
- Ofera suport zilnic agentiilor de colectare;
- Tine evidenta interactiunilor sale cu clientul (agentii de colectare) si le ofera suport zilnic;
- Semnaleaza prompt persoanele responsabilie sa verifice/solutioneze problemele/situatiile semnalate de clienti, in cazul in care considera ca acestea ar putea afecta si alti clienti;
- Comunica cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi solutionate de catre departamentul Collection si coopereaza cu reprezentantii acestor departamente pentru solutionarea lor.
- Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii procesului de Collection, in concordanta cu necesitatile si obiectivele companiei.
- Plan de asigurari;
- Tichete de masa;
- Servicii medicale competitive;
- Abonamente preferentiale pentru serviciile UPC
- Discount-uri, reduceri pentru sali de sport si alti furnizori de produse si servicii;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Operator call center colectare creante BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la