Analist Colectare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Analist Colectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs;
    - Abilitati bune de lucru in Excel si PowerPoint
    - Experienta in activitatea de colectare debite sau de raportare, reprezinta un avantaj;
    - Incadrarea in termenele stabilite
    - Capacitatea de a lua decizii
    - Orientare catre client;
    - Organizare, Planificare si Time Management.

    Responsabilitati

    - Monitorizeaza zilnic procesele de collection si verifica acuratetea actiunilor executate;
    - Monitorizeaza si analizeaza frecvent rezultatele cantitative si calitative pentru fiecare agentie de colectare partenera;
    - Ofera suport zilnic agentiilor de colectare;
    - Tine evidenta interactiunilor sale cu clientul (agentii de colectare) si le ofera suport zilnic;
    - Semnaleaza prompt persoanele responsabilie sa verifice/solutioneze problemele/situatiile semnalate de clienti, in cazul in care considera ca acestea ar putea afecta si alti clienti;
    - Comunica cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi solutionate de catre departamentul Collection si coopereaza cu reprezentantii acestor departamente pentru solutionarea lor.
    - Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii procesului de Collection, in concordanta cu necesitatile si obiectivele companiei.

    Alte informatii

    - Plan de asigurari;
    - Tichete de masa;
    - Servicii medicale competitive;
    - Abonamente preferentiale pentru serviciile UPC
    - Discount-uri, reduceri pentru sali de sport si alti furnizori de produse si servicii;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala.