Administrator de Sistem

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VON Consulting SRL active.


Vezi toate job-urile Administrator de Sistem active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: VON Consulting SRL
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    VON Consulting is an HR Consultancy company, providing solutions and services in the following areas: recruitment and executive search, personnel leasing, payroll, administration and training.

    Cerinte

    Cunoștințe aprofundate despre reţelele de calculatoare (Ethernet, LAN, WAN, TCP/IP, VLAN, VPN)
    Cunoștințe bune despre sistemele de operare (Microsoft Windows Server, XP, virtualizare, securitate), hardware calculatoare (servere, staţii de lucru, medii de stocare, arhitecturi redundante);
    Cunoştinţe foarte bune de operare PC;
    Carnet de conducere categoria B;
    Cunoasterea limbii germane si/sau engleze la nivel mediu ;
    Cunostinte bune de Linux si SQL;
    Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
    Persoana organizata, spirit de echipa, dinamica;
    Excelente abilitati de relationare cu clientii interni si externi;

    Responsabilitati

    Instaleaza si monitorizeaza programele software ale companiei;
    Asigura buna functionare a programelor software ale companiei, in sensul remedierii oricaror defectiuni aparute;
    Urmareste existenta licentelor necesare si reinnoirea acestora
    Intretine serverele, calculatoarele, laptopurile, imprimantele si intreaga retea de mailuri, de internet, etc. pentru asigurarea functionarii corespunzatoare a acestora;
    Stabileste necesarul de schimbat (de reinnoit) pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, etc, astfel incat sa reduca la minim defectiuni care pot afecta desfasurarea activitatii firmei;
    Deruleaza comenzile de achizitie pentru servere, desktopuri, laptopuri, monitoare, imprimante, licente si orice alte bunuri care au legatura cu domeniul sau de activitate (tastaturi, mousuri, cablaje, memorii, etc.), dupa primirea aprobarii din partea unuia din administratorii societatii.
    Mentine legatura cu furnizorii de bunuri si servicii IT;
    Asigura necesarul de consumabile IT (toner, CD-uri,);
    Asigura suport pentru departamentul de vanzari si consultanta tehnica in ceea ce priveste administrarea, dezvoltarea, intretinerea bazei de date cu proiecte
    Asigura suport tuturor departamentelor care lucreaza cu programul de gestiune si contabilitate, pentru extragerea de date necesare diferitelor rapoarte cerute de conducerea societatii;
    Intocmeste si supune aprobarii administratorilor, planul de buget anual, detaliind necesarul de bunuri, softuri, licente de bugetat (noi sau de schimbat);
    Mentine legatura cu societatile colaboratoare in ceea ce priveste: camerele de luat vederi, sistemele antiefractie, sisteme de telefonie si cele de control acces instalate in societate (la sedii si la depozit), pentru asigurarea bunei functionari a acestora.
    Alte responsabilitati legate de departament, cerute de catre conducere;
    Garantează confidenţialitatea stricta asupra informaţiilor cu care intra in contact pe parcursul desfasurarii activitatii.
    Nu face concurenta neloiala firmei;
    Isi insuseste si respecta prevederile Regulamentului Intern;