PREMIUM CUSTOMERS SEGMENTS LEADER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile PREMIUM CUSTOMERS SEGMENTS LEADER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2019
    Remote work: On-site

    Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de PREMIUM CUSTOMERS SEGMENTS LEADER!

    Cerintele noastre sunt:

      • Absolvent / masterand studii economice superioare
      • Experienta de minim 5 ani in domeniul bancar
        • Orientare catre client
        • Creativitate
        • Competente analitice
        • Pragmatism
        • Comunicare clara si de impact
        • Orientare catre rezultate
        • Atitudine pro-activa
        • Viziune strategica si intelegerea mediului bancar
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, inclusiv limbajul de specialitate
    • Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office (Word,Excell, Power Point, Outlook Express), cunostinte avansate de operare pecalculator

    De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzari pentru segmentul de clienti persoane fizice in focus, urmarind intreg ciclul de viata al acestora (prospectare, achizitie, activare, retentie), in vederea maximizarii rezultatelor de volum si profitabilitate;
    • Urmareste Contul de Profit si Pierdere pe segmentul de clientela vizat, propune actiuni de imbunatatire a rezultatelor finale;
    • Defineste profilul clientilor in focus (inclusiv criteriile de subsegmentare), cat si si mixul optim de vanzare intre canalele de distributie;
    • Defineste Propozitia de valoare pentru segmentul de clientela vizat, urmarind a raspunde cat mai bine cerintelor acestora, printr-o abordare customer centric;
    • Defineste si implementeaza strategia de abordare si comunicare, in vederea atragerii, retinerii si cresterii balantelor acestor clienti si a indicatorilor de profitabilitate specifici;
    • Elaboreaza si urmareste implementarea strategiei la nivel de segment , in linie cu indicatorii de profitabilitate urmaritii, prin:
        • Definirea structurii KPI-urilor de vanzare si portofoliu pentru canalele de distributie cat si pentru rolurile implicate in atragerea si consolidarea portofoliului de clienti Persoane Fizice si Clientilor Micro Companii &PFA
        • Stabilirea Bugetelor de vanzari si asteptarile de productivitate pentru fiecare canal de vanzare,
        • Analizeaza periodic KPI-urile de vanzare si portofoliu;
        • In baza rapoartelor de satisfactie al clientilor, decide nevoile de dezvoltare si structura optima de ofertare pentru cresterea satisfactiei clientilor.
    • Dezvolta “Consultanta acordata clientilor in focus” – strategie, instrumente specifice, comunicare prin intermediul canalelor dedicate;
    • Analizeaza periodic principalii competitori precum si profilul clientilor tintit de acestia;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (185)